Summer Levels
SUMMER has finally arrived in Arendelle! Play through 30 levels on an ALL-NEW Summer map and get gorgeously tanned with Olaf! Enjoy new gameplay mechanics like the Spinning Whirlpools and Olaf’s Sail Boat! Gather all the flower collectables to unlock special rewards!