This bundle includes 500 LuthorCoin for Suicide Squad: Kill the Justice League. LuthorCoin is the in-game currency that can be used in Suicide Squad to obtain new cosmetic content. Enhance your experience using LuthorCoin to obtain in-game outfits, emotes, and other cosmetic items.