Stray Gods: Orpheus
Starting over is Hell. When the Fates themselves have always written your story, what happens when you pick up the pen? Play as Orpheus in this brand new story for Stray Gods: The Roleplaying Musical! Orpheus’ story is arguably finished - until Hermes brings him back to the world of the living. With their help, you’ll guide Orpheus through the depths of mortal decision making - who to date, what to hope for, what instrument to rock out on… Starring Anthony Rapp (RENT, Star Trek: Discovery), and written by David Gaider, Stray Gods: Orpheus is a comedic feature length experience that history buffs, hopeless romantics, and rock stars alike can enjoy. One more song! Experience 6 brand new original songs, where each decision changes the song and the story. Composed by Austin Wintory, with lyrics by Simon Hall (Tripod), Montaigne (Jess Cerro) and new addition Tom Cardy (Red Flags, Perception Check), SG: Orpheus has hours of interactive music for you to explore again and again. Write your own story! When the curtain has fallen and the show is over, who do you go home as? Choose to reject, embrace, or rewrite the stories the world expects of you. Is the mortal world ready for the return of Ancient Greece’s most infamous bard?