Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Make sure you’re wearing your Sunday best, even when fighting off hordes of the undead! Look the bee’s knees with the Dashing Outfits Pack, available exclusively with the Digital Deluxe Edition/Season Pass! Including swanky new outfits for Frank, Gracie, Nalangu, and Archimedes, this pack is ideal for the budding adventurer looking to stand out from the crowd while sending mummies back to the underworld.