Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
During a hefty Lethal League Match between Doombox and Sonata, Doombox suddenly transformed back into his Boombox form and spit out an indescribable entity. Sonata was taken aback at the way it crept towards her when it, without warning, almost involuntarily leaped at her. Sonata's vision faded and her mind spiralled out of consciousness... When she came to, she could feel the beat of her boomhammer flow through her veins. This is not bad at all...