Steel Skin Pack
With the Steel Skin Pack, stylize your favorite loadouts with the most elaborate and impressive Halo 4 weapon skins to date. Inspired by classic steampunk aesthetics, the Steel Skin Pack covers the gamut with ten UNSC, Covenant, and Forerunner weapons, grafting vivid, dynamic plating and textures across your weapon of choice unlike any that you’ve ever seen.