Starter Pack – XDefiant
Start ahead of the competition with the Starter Pack which includes: - Rare Midnight Velocity character skin for De Rosa. - 3,000 XCoins for in-game purchases like cosmetics or upgrading to the premium battle pass. XDefiant is a free-to-play, first-person online arena shooter where you compete in fast-paced clashes. With cross-play available, you will be able to play with friends on a variety of platforms.