Star Wars: Path of the Jedi
With your lightsaber in hand and your trusty droid by your side, it’s time to explore the galaxy! In this adventure you’ll get to play as a Jedi Knight, battle fearsome creatures, duel other Jedi, and embark on a special mission with Yoda to uncover the mysteries of a strange uncharted planet.