Star Trek: Legends - Command DLC
With this DLC, you'll unlock: - Picard (old) - K'ehleyr - Thadiun Okona - Command ProtoMatter x30 - Orbs x300 - Rare Bio-Gel x3 Increase your power level and save the world!