Splitgate - 500 Splitcoin
Purchase 500 Splitcoin - Splitgate's in-game currency. Splitcoin can be used to purchase new Armor skins, Weapon skins, Jetpack skins, Portal skins, Emotes, Sprays, and MORE! Splitcoin can be spent via the in-game Item Shop.