Spellbreak - Warlock Chapter Pack
Who would dare defy such dark power? This pack includes: 13,500 Gold (10,000 + 3,500 Bonus Gold) Chapter 1 Pass Sinister Warlock Outfit Steely Eyed Spellslinger Outfit Menacing Aura Badge You may use this Gold to purchase new customization items like Outfits, Artifacts, Emotes, and more! All Gold purchased on one platform may not be redeemable on other platforms.