Spellbreak - Spellslinger Chapter Pack
Hold 'em up! This pack includes: 2,800 Gold (2,500 + 300 Bonus Gold) Chapter 1 Pass Steely Eyed Spellslinger Outfit You may use this Gold to purchase new customization items like Outfits, Artifacts, Emotes, and more! All Gold purchased on one platform may not be redeemable on other platforms.