Spellbreak - Rogue Pack
Charming under pressure. This pack includes: 500 Gold Beguiling Rogue Outfit You may use this Gold to purchase new customization items like Outfits, Artifacts, Emotes, and more! All Gold purchased on one platform may not be redeemable on other platforms.