"Special Stickers 5" sticker set
Have fun communicating with other players using stickers! This add-on contains: - "Special Stickers 5" sticker set These quirky stickers depict some familiar items from around the village! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Chat menu.