Special Costume - Mitsuhide Akechi
A costume for Mitsuhide Akechi is added. Enjoy a new and unique costume that gives a fresh look to every battlefield! ■Content Special Costume - Mitsuhide Akechi ■How to use Costumes can be changed by selecting "Change Costume" at the "Select Character" screen of "Musou Mode" or "Citadel Mode". Note: This is a bonus product. Available from June 24th, 2021 to July 26th, 2021.