SPECACT Kit & Dog Tag Bundle
This bundle of ingame dog tags and multiplayer skins was previously only available as two separate pre-order items. Now all players can get them both. The SPECACT Kit gives you a set of new camouflages for use in multiplayer, while the dog tag bundle has a number of new dog tags for use in multiplayer.