Space Engineers: Automatons
Space Engineers: Automatons pack includes Automaton Programmable Block, Automaton Timer Block, Automaton Sensor, Top Mounted Camera, Saddle Cockpit, Emotion Controller, Warning Signs, Angled Interior Wall, Inset Light Block, Pipework Block, Access panels, Air Vent Fan, Robot Helmet Skin, Plastic Armor Skin. This content is not “pay to win” and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Automatons pack, but you want to play with friends or other players who did buy Automatons, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and participate. Saddle Cockpit, Compact Saddle Cockpit Speed through the landscape on a motorcycle style cockpit. Comes in a 3x3x3 and slightly more compact 3x3x2 version. Emotion Controller Machines can be expressive too! The Emotion Controller allows easy communication of grid states through the event controller. Keep your ships happy. Warning Signs A sign for every occasion. A collection of warning message signs to adorn your ship, and prevent disaster! Angled Interior Wall An interior wall angled variant. Used to construct interesting and detailed looking corridors, tunnels or interiors. Inset Light Block An Interior wall with an integrated light. Add lights in a tight corridor or when space is at a premium. Pipework Block A new decorative pipework block, for added visual appeal. Access panels Two new decorative and two functional control panel blocks with access hatch. Air Vent Fan A massive industrial fan variant of the air vent. Includes half-block and full block versions. Automaton Programmable Block “Server rack” style Programmable Block variant with a console and LCD panel. Automaton Timer Block Following the Programmable Block theme, a “server rack” style timer block. Top Mounted Camera A larger, armored reskin of the traditional camera block. Automaton Sensor A larger, armored reskin of the sensor block. Robot Helmet Skin A new helmet skin with a robotic face. Plastic Armor Skin A new “plastic” style armor skin.