SOULCALIBUR VI - DLC5: Character Creation Set B
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR with an all new Character Creation set! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (58 in total) These items include the following: - Brand new items for SOULCALIBUR VI (7 total) - Items brought back from SOULCALIBUR: Lost Swords (6 total) - Items for regular characters (6 total) - Other additional items (39 total) Additional music tracks (44 in total) These tracks include the following: - All battle music from SOULCALIBUR II (18 tracks total) - All battle music from SOULCALIBUR III (26 tracks total)