SOULCALIBUR VI - DLC4: Amy
Purchasing this add-on unlocks Amy as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as a standalone story for Amy in Soul Chronicle. For the first time since SOULCALIBUR IV, the "Winter Rose" Amy joins the fight with an all-new twist. During battle, increase her "Perception" to gain access to powerful techniques that will turn the tide of battle in your favor! DLC Content: - Amy as a playable character - Additional story of Amy in "STORY: Soul Chronicle" - Additional items for use in Character Creation (8 total) - Additional weapons (7 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (2 total)