SnowRunner - Rezvani Tank
The SnowRunner garage keeps on getting bigger and better with a new scout looking as mean as it is powerful, the Rezvani Tank! Fitted with the same engine as its big brother the Rezvani Hercules, it separates itself with softer suspensions, a lighter chassis and maximum ground clearance giving it incredible agility and power-to-weight ratio.