SnowRunner - Land Rover Dual Pack (Windows 10)
Upgrade your SnowRunner vehicle collection with the Land Rover Dual Pack, bringing two generations of the legendary Land Rover Defender, faithfully rebuilt for the first time in SnowRunner. Still a symbol of power, durability and versatility nearly 70 years after its inception, the Defender series has established itself as a must-have for all off-road adventurers everywhere. The Land Rover Dual Pack is not included in the Year 1 Pass or Year 2 Pass.