Sniper Elite 3 Season Pass
The complete collection of downloadable content for Sniper Elite 3. Includes four single player downloadable missions (Hunt The Grey Wolf/Save Churchill Part 1/2/3), the Allied Outfits pack, and eight Weapons Packs. Foil an assassination attempt against the famous British Prime Minister in the 'Save Churchill' missions. Take the fight online with new character skins. Eliminate your enemies with the expanded arsenal included in all the weapon packs.