Skyforge: Pantheon War Special Contribution Set
The Pantheon Wars are an event to behold. Over the course of multiple months, Aelion's strongest Pantheons fight each other in a battle for surpremacy and control over the Hyperion Modules. Show you support and benefit from the Hyperion modules with our Special Contribution Set. This pack contains: - Pantheon Wars Armor - Hyperion Lease Contract (7 days) - 250.000 Credits - 2.000 Victor Medals - 20 Stimulants Hyperion Lease Contract: Allows you to lease one of the active Hyperion modules AFTER the current Pantheon War Season has ended.