Skullgirls: Black Dahlia
Wield the sinister arsenal of the Medici's most depraved assassin: BLACK DAHLIA! Carve your way through the Skullgirls cast with your gun-arm, hidden sawblades, and vicious taunts. -Are you not entertained?! Give everyone a real performance in the Bunny Burrow, Black Dahlia's lair. -Oh ho ho ho~! Dazzle your opponents with 29 intimidating palettes. -Delight in the vengeful chaos of Black Dahlia's all new story mode. -Become a master assassin with the help of Black Dahlia's new Character Tutorials!