Skullgirls: Annie
Fiercer than she looks, bravest in the cosmos, she is ANNIE OF THE STARS! Cursed by the Skull Heart to never grow up, Annie (alongside her trusty remote parasite Sagan) at long last joins the Skullgirls roster! -Quiet on set! Unlock Sound Stage 15, the set of her hit TV show. -Costume change! Try out 29 different palettes and find your favorite fit. -Binge her all new Story Mode as she continues her centuries long quest to destroy the Skull Heart once and for all. -Master her moveset via brand new Character Tutorials!