Skull Crushers Warband
These elite Infantry built their strengths in the factories deep within Mordor where Sauron is forging his war machine. They are defined by their incredible strength and their ability to crush enemies with their bare hands. They despise nature and the wild creatures of Mordor, loving instead the rhythm of machines. Eliminate them to earn an Epic Rune.