Unlock the following in-game items: -6 Meatman Cosmetics: Throwback to the franchise’s past with this iconic set, featuring the Meatman Suit, Deck, Wheels, Trucks, and Stickers -3,100 San Van Bucks: Skate in style as you stock up your inventory by using San Van Bucks to purchase premium cosmetic items This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items. Requires Skate (available separately) and all game updates.