Sinsonasty Mangles
Sinsonasty Mangles team The Mangles stunned the MFL last season as the hottest Cinderella team in the league. They made it to the Mayhem Bowl and lost in a nail-biter. With the MVP-level pairing of QB Bro Shiesty and speedy WR Bizarre Ace. No team enjoys a deeper, more explosive pass-catching group than the Mangles. Now throw in a strong run game, plus a stingy and hard-hitting defense, and the Mangles have the firepower to contend with any team in the league. ​​ Concrete Jungle Stadium Play against or as the Mangles in Concrete Jungle Stadium which is filled with more dangerous hazards than Sinsonasty’s worst neighborhoods. Moving spikes, firepits, and mutant traps litter this urban jungle field. Theme Song No Place to Hide Written by: John Hedges Ross Courtesy of APM Music This content requires the base game Mutant Football League in order to play.