Enjoy a new variant for the Civilization VII base game leader Himiko with her High Shaman Persona!* This persona includes a unique outfit and background for Himiko, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of her personality! Note that if you already own Civilization VII Founders Edition, then you already own this content. The queen of Yamatai, an early Japanese state, Himiko used her political and religious authority as, possibly, a shaman of the sun-goddess Amaterasu to rule. Other accounts claim she had enthralled her subjects by magic. Whatever the truth behind Himiko's legend, her charisma was a powerful force, and resonates until the present day. Attributes: Cultural, Diplomatic Himiko, High Shaman - Unique Ability Miko of Amaterasu: Increased Happiness per Age on Happiness Buildings. Increased Production towards constructing Happiness Buildings. Gain increased Culture but slightly reduced Science, with increased effects during a Celebration. Himiko, High Shaman - Agenda Shaman Queen: Decrease Relationship by a Small Amount per Settlement with constructed Science and Gold Buildings. Increase Relationship by a Small Amount per Settlement with Culture and Happiness Buildings. *This leader persona is now available as a separate purchase for Sid Meier's Civilization VII Standard or Deluxe Edition owners (base game required). If you own Sid Meier's Civilization VII Founders Edition (no longer available for purchase as of February 28, 2025), then you already own this content.