Sid Meier’s Civilization VI - Teddy Roosevelt Persona Pack
The Teddy Roosevelt Persona Pack is available exclusively to owners of the New Frontier Pass and features “Rough Rider Teddy” with a new leader model and background, new gameplay bonuses, and an updated agenda that reflect the changes to his personality. Rough Rider Teddy excels at keeping the peace on his home continent.