Shoryuken Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Ryu, Ken, Akuma, Gouken, and Dan. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.