Shin Hisako
Awakened to her true mind and full abilities, Shin Hisako wields her father’s katana, moving as swiftly as he did in his prime. She has discovered the ability to project her spirit onto the battlefield to surprise, confuse, and devastate the enemies of the light and deliver justice upon them.