Serah's Weapon: Seraphic Wing
This content is for the Asian language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.A new weapon for Serah to use in FINAL FANTASY XIII-2. Designed with an angel wing motif, this bow restores the wielder's HP as it damages an enemy.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.