Season Nine Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season Nine's Plunder Pass contains the complete Sting Tide ship set including Collector's Sails and Figurehead, all three stages of the Sting Tide Costume that evolves as you progress through this Season's levels, and 750 Ancient Coins (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!