Season 2 Spotlight Pass
Each week for the duration of Rivals Season 2 (eight weeks), players who purchase the Season 2 Spotlight Pass will be granted a permanent entitlement to whichever new song is featured as a Spotlight Song in that week’s Rivals Mode challenge. Purchasers will receive a total of eight new songs by the end of the season on October 17, 2017.