Season 17 Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season 17's Plunder Pass contains the Rare Regalia ship set including Collector's Sails, a Ship's Crest for any Captained ship, the Rare Regalia Hat, Jacket and Gloves for your pirate, and 750 Ancient Coins earnable in stages (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression without Plunder Pass ownership). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!