Season 11 Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season 11's Plunder Pass contains the complete Well-Travelled Trader ship set including Collector's Sails and Figurehead, the Well-Travelled Trader Hat, Jacket and Gloves for your pirate, and 750 Ancient Coins (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!