SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Season Pass
Includes: ・Unit and Scenario Pack 1: Two additional scenario missions and two additional playable units ・Unit and Scenario Pack 2: Two additional scenario missions and two additional playable units ・Unit and Scenario Pack 3: Two additional scenario missions and three additional playable units ・Season Pass Purchase Bonus: Limit Break Materials Pack 1 First level Limit Break materials may be obtained to further strengthen your units. *The Unit and Scenario Packs will also be available for individual purchase. Please avoid duplicate purchases.