Scenario Set 7
"Ten Tasks", "Hunting Festival" and "The Way of the Knight" will be added as Free Mode scenarios under DLC 2. New weapons, the "Shah's Blade", "Serican Bow" and "Knight's Lance" will become available when you enter battle with each story character. After clearing the scenarios, these weapons can be used in other battles as well. Also, the Limited Skill Cards, A Banquet of Celebration and In Loyal Service can be acquired during the battle if specific conditions are met.