Scenario Set 6
"In Defense of Art", "Defense of Gujarat Fortress" and "Damsels in Distress" will be added as Free Mode scenarios under DLC 2. Also, new weapons, the "Miracle Staff", "Vizier's Dagger" and "Shrine Maiden's Bow" will become available when you enter battle with each story character. After clearing the scenarios, these weapons can be used in other battles as well.