Scenario Set 5
"Honor Among Thieves", "The Great Mock Battle" and "Rivalry on the Battlefield" will be added as Free Mode scenarios under DLC 2. Also, new weapons, the "Bridal Knife", "Bow of Service" and "Blue Wolf Shredder" will become available when you enter battle with each story character. After clearing the scenarios, these weapons can be used in other battles as well.