Scenario Set 4
"Rescue of Gadhevi" will be added as a Free Mode scenario under DLC 1. Also, the Limited Skill Card, Claws and Fangs of the Leopard, can be acquired during this battle if specific conditions are met. "Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel" and "Accompanied by Beauty" will be added as Free Mode scenarios under DLC 2. New weapons, the "Golden Twin Blades" and the "Red Rose Guitar" will become available when you enter battle with each story character. After clearing the scenarios, these weapons can be used in other battles as well.