Scenario Set 3
"Pursuit of Andragoras", "Capture Before Peshawar" and "Victor Over Ten Thousand" will be added as Free Mode scenarios under DLC 1. Also, the Limited Skill Cards, The Doomed Prince, Burning Resolve and Might of the Tahir can be acquired during the battle if specific conditions are met.