Sandman Pistol Pack
The Sandman Pack contains one extra mission and an exclusive gun. Sandman 1911 Gun: Whisper quiet and deadly accurate, the Sandman 1911 pistol is the go-to sidearm when stealth is required. Yak Farm Mission: An isolated yak farmer has been stockpiling weapons for the rebels. Now Min’s forces are about to raid his farm and it’s up to Ajay to save the farm and the weapons.