Rust Console Edition - One Year Anniversary Skin
One year of Rust Console Edition! A thank you to all of our players. Redeem the free Rust Console Edition - One Year Anniversary Skin to receive a special Thompson gun skin. HOW TO USE YOUR NEW SKIN Once you have redeemed the skin on this store, simply open the game and you will now own the anniversary skin. You can find it in the Locker and in the crafting menu when crafting a Thompson. Skins can be applied to the Thompson when crafting the item in the crafting menu. Select the new anniversary skin in the menu before crafting the Thompson, and when the item is crafted, the skin will be applied to the weapon.