Rumbleverse - Holiday Demon Pack
The Holiday Demon pack contains everything you need to celebrate the holiday with Rumblers, whether they’re naughty or nice. - Holiday Demon set complete with Sparta hairstyle, Mutton Chops facial hair, Monocle, Holiday Boxing Gloves, Brawler t-shirt, Pinstripe Pants, Elf shoes and Winter Skin - 1,000 Brawlla Bills The winter blues have never hit harder. Brawlla Bills are in-game currency that can be spent in Rumbleverse.