RIDE 6 - Season Pass Vol. 2
More bikes, more tracks and more adrenaline with RIDE 6 - Season Pass Vol. 2! Once available, you will get: - 30 must-have bikes; - Three additional tracks; - Six extra Career areas to experience new exciting challenges. All content included in Season Pass Vol. 2 will be released by September 2027.