RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack
The RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack contains: - Ducati Panigale V4 S EM (2025) - Aprilia RSV4 Factory E5 (2024) The Panigale V4 S EM is Ducati’s top-tier supersport bike: lighter, sharper, and more aggressive than ever. The RSV4 Factory E5 combines Aprilia’s racing pedigree with advanced aerodynamics and top-level electronics. Enjoy the finest blend of Italian design, racing technology, and raw emotion. This DLC is not included in any Season Pass.