RIDE 6 - Credits Multiplier
Want to expand your garage even faster? The RIDE 6 - Credits Multiplier increases the number of credits earned at the end of every race: use them to buy more bikes, components and customizations, and shape your own riding experience quicker than ever. This DLC is not included in any Season Pass.