RIDE 5 - Rebel Pack
Get on your bike and leave your mark on the tarmac - your rebellious spirit resounds with the rumble of the engines in RIDE 5 - Rebel Pack! Nothing will stop you now! Includes: - Aprilia Tuono V4 Factory E5 - Racing Modified - 2021 - Yamaha YZF-R7 - 2022 This DLC is not included in the Season Pass.